Stres - Twój wróg

Jak już pewnie zauważyliście moi drodzy czytelnicy .. zaraz zaraz ja tutaj prawie nic nie pisze a w dodatku tego bloga prawie nikt nie odwiedza... cóż sława i pieniądze nie przychodzą odrazu więc i za Wami moge troche poczekać. Mijam się troche z tematem już od szkoły podstawowej kiedy to trzeba było budować charakterystyki porównawcze ślepego konia z Wokulskim - nie za wiele się z tego dowiedziałem. No i tak do dziś pisanie nie wychodzi mi najlepiej dlatego wole wrzucać zdjęcia, grafike lub muzyke - tak to już jest - ślepy lepiej słyszy, głuchy lepiej czuje a człowiek bez smaku zje nawet gówno. Na tematy szkolne i pedagogiczne jeszcze wrócimy.

Wątek mi się zaciera coraz bardziej, a że nie lubie ściemniać to przejde do sedna:
WGPW, DOW JONES, NASDAQ, DAX, FTSE - tak to o tych szczęśliwcach dzisiejszy odcinek.
Znalazlem blog na którym typ zbiera zdjęcia brokerów finansowych "łapiących się za głowy". Pomijając już sam fakt jakie to jest bez sensu to ciekawym zjawiskiem jest to że jeśli dasz rytm (seria) pewnym zjawiską (zdjęcia) i podzielisz przez wspólny mianownik (łapanie się za głowe) to nasz mózg nagle zaczyna załapywać fale i harmonie tego zjawiska. No... Z filozofii i logiki też byłem słaby heh. No to teraz patrzcie na tych czubków:









2 komentarze:

wichurra pisze...

A zaraz tam prawie nikt

Zły Ojciec pisze...

Na Ciebie Wichurro moge zawsze liczyć :)